K-Market Katajanokka

K-MARKET KATAJANOKKA ON 2019 ELOKUUSSA TÄYSIN UUDISTETTU, YLI 400 NELIÖINEN K-KAUPPA, JOTA LÄHTI LUOTSAAMAAN KRUUNUNHAAN K-MARKETISTA TUTTU KAUPPIAS JUUSO HEMMINKI. LAULAVANA KAUPPIAANAKIN TUNNETTU HEMMINKI USKOO TUOTEVALIKOIMAN LAAJUUTEEN, ENSILUOKKAISEEN ASIAKASPALVELUUN JA SEN KAUTTA ASIAKKAIDEN TOIVEIDEN YLITTÄMISEEN. KAUPASSA TULEE OLLA VIIHTYISÄÄ, JOHON LUONNOLLISESTI VAIKUTTAA YLEINEN SIISTEYS JA JÄRJESTYS, JOSTA ON SAATU ASIAKKAILTA POSITIIVISTA PALAUTETTA.

“Sisäilman suhteen ei ollut varsinaisia ongelmia, mutta koronan alku kynnyksellä tämä ratkaisu sopi hyvin yleiseen turvallisuuden tunteeseen sekä asiakkaiden että työntekijöiden näkökulmasta. Kaupan sisääntuloon kertyy paljon katupölyä, jolloin sekä ilmanpuhdistus että pölyn vähentäminen on tarpeen”, kertoo Hemminki kahvin äärellä.

Miksi Airocide -ilmanpuhdistimet valittiin ratkaisuksi?

“Aktiivisen ja asiakaslähtöisen myyntityön tulos”, naurahtaa Hemminki. “Referenssit muista kaupoista ja NASA:n kehittämä teknologia vakuuttivat tämän olevan oikea ratkaisu”.

Minkälaisia tuloksia Airocide -ilmanpuhdistimilla on saatu aikaan?

Ensivaikutelman voi aistia aamulla kauppaan saapuessa, jolloin ilma tuntuu todella raikkaalta. Yleisesti on huomattu, että pölyn määrä kaupassa on vähentynyt. Yksi Airocide -ilmanpuhdistimista on sijoitettu hedelmä- ja vihannesosastolle, jonka myötä tomaatit, kurkut ja salaatit ovat pysyneet parempina.

“Yleisestä puhtaudesta tulee paljon kiitosta asiakkailta”, Hemminki toteaa loppuun.

Edellinen
Edellinen

Ravintola Crazy Wine

Seuraava
Seuraava

Viestintätoimisto Rianno Communications